یزدفردا "سيد مجتبي ثمره هاشمي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان افزود: رفتارهاي تخريبي برخي افراد به همگان نشان مي دهد که سابقه اي درخشان در نظام جمهوري اسلامي ندارند.
وي گفت: قطار فعاليت دولت نهم در چهار سال اخير بر روي ريل توسعه قرار گرفته و اين افراد با سنگ اندازي به دنبال ضربه زدن به کارهاي ارزشمند دولت هستند.
او ادامه داد: اين افراد بدانند با سنگ اندازي نمي توانند جلوي حرکت سريع دولت را بگيرند.
ثمره هاشمي بيان کرد: دولت نهم تا لحظه آخر عهد خود با ملت، از تلاش و کوشش دست بر نمي دارد و در اين ميان رسانه ها بايد با هدايت افکار عمومي ابرهاي پراکنده تيره را از آسمان ايران پاک کنند.
وي افزود: همگان بدانند مردم ايران با شعور بالاي سياسي خود با قلبي روشن بهترين گزينه را براي نظام جمهوري اسلامي بر مي گزينند.
رييس ستاد هماهنگي حمايت مردمي دکتر احمدي نژاد اظهار داشت: نامزدهاي انتخاباتي در اين شرايط مطابق با ارزشها و آرمانهاي انقلاب حرکت کنند.
وي بيان کرد: اکنون به خوبي مردم ايران مي دانند که دوستان انقلاب از چه حزبي و دشمنان از چه حزبي حمايت مي کند.
او خطاب به جريانهاي تندرو انتخاباتي تاکيد کرد: تخريب با سازندگي در تناقض است و دولت به هيچوجه به اين مسايل توجه نمي کند.
وي اظهار داشت: همچنن دولت بدون توجه به اين مسايل با قدرت در صحنه انتخابات حضور پيدا مي کند.
ثمره هاشمي گفت: مردم و ارايه برنامه هاي آينده بايد در راس گفتمانهاي انتخاباتي با تاکيد بر آموزه هاي ديني و مجاهدت باشند.
وي اظهار داشت: اين نوع گفتمان شهيد رجايي بود که احمدي نژاد با درايت خاص آنها را احيا کرد.
او افزود: دولت نهم متعهد به خدا و مردم است و با روشهايي پيش مي رود که در راه خدمت مردم باشد.
ثمره هاشمي ادامه داد: دولت در طول عمر خود بر اساس نيازهاي جامعه دست به تغييرات متمادي زده که اين مهم سبب شده تا موج انتقادهاي نادرست عليه دولت نشانه گرفته شود .
وي افزود: افراد و گروههايي که در حمايت از احمدي نژاد وارد صحنه رقابت شوند ولي ضوابط انتخاباتي را رعايت نکنند نمي توانند طرفدار واقعي وي باشند.
ثمره هاشمي رعايت ضوابط، صدق، پرهيز از افراط و تفريط، سوء استفاده نکردن از امکانات دولتي و نيز پرهيز از تخريب ديگر نامزدها را از اصول حاکم بر ستادهاي مردمي حمايت از احمدي نژاد در سراسر کشور عنوان کرد.
وي افزود: اين ستادها از محل کمکهاي مردمي که منابع مالي آنها کاملا مشخص است فعاليت خواهند کرد و شخص رييس جمهور در مسايل مالي نقشي ندارد.
رييس هماهنگي ستادهاي مردمي محمود احمدي نژاد تاکيد کرد: فعالان ستادهاي انتخاباتي بايد راه، روش و اخلاق رييس جمهور را براي فعاليت در ستادها در برنامه هاي خود قرار دهند.
وي در بخش ديگري از گفت و گوي خود با خبرنگاران در زاهدان در پاسخ به منتقدان انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي هم اظهار داشت: انحلال اين سازمان در راستاي توسعه خدمت به مردم صورت گرفت.
او گفت: در گذشته به سبب اين ضعف اجرايي، يک وزير که بايد پاسخگوي مجلس و دولت باشد، براي دريافت هزينه هاي اجراي يک طرح بايد در سازمان مديريت و برنامه ريزي با يک کارشناس ساده به بحث مي پرداخت.
ثمره هاشمي افزود: با انحلال اين سازمان روند رشد و توسعه در تمامي نقاط ايران زمين قابل مشاهده و درک براي آحاد جامعه است.
وي در ادامه با اشاره به حساسيت انتخابات آينده افزود: بايد همگان براي حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا